lördag 10 september 2011

Trött!!

Ja då vart det dax att köra helg race :-) men jag som skulle ha jobbat ett enkelpass på lördag och ett enkelpass på söndagen dealade till mig en helt ledig lördag och ett dubbelpass på söndag, så nu har familjen en ledig dag ihop, annars brukar vi allt jobba om varandra då vill helst ser att Wille har  9-14 tid på dagis, för det är då han fungerar som bäst, med rutiner och allt! Vart väldigt seg när jag kom hem efter jobbet, la mig på soffan och fick slumrat lite när Wille satt och såg på spännande film, dom där microsömn minuterna är guld värda :-) Paketet från Ellos kom idag, jag e lite skeptisk till stövlarna, men jag får sova på saken, badrumsmattan var sketa snygg och större än vad jag trott, bara + i kanten, tog den creme färgade, hur snygg som helst, mjuk och go....
Jag vill gärna ha en enkel stövel utan klack för det funkar ändå inte när det är isbana ute, dessa är fodrade och verkar varma, får väl fråga herrn i huset när han kommer hem.....                                 




Wille och jag tog ett lätt fredagsmys idag, chips, jag kan äta runt 5 st chips, äter jag fler dumpar jag, dvs mår illa och kallsvettas och blir allmänt sömning, så vi dukade fram framför idol, men svich sa det och någon tog chipsskålen in till datorn och spelade lite på bolibompa, just nu är favoriten myror i brallan speciellt gissa bajset? Idol är inget för barn, det är ju inte tecknat menar han :-)

Yeay, skymta 63.9 på vågen i morse har jag pendlat mellan 64-65 i två månader snart så vi hoppas på lite ned gång just nu, i oktober blir ju ett årskontrollen och hade gärna sett till att ha gått ner till 62. För visst fasen skall jag kunna fixa 2 kilo på en månad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar