onsdag 21 september 2011

Full Rulle!

Ja i söndags var jag och köpte blommor till pappas grav medans visningen var. Sen gick vi och fikade på Oasen, Willebus och jag, men han hade ingen lust att fika över huvudtaget utan satt i lekhörnana och letade pusselbitar, han har börjat äta sämre och vissa dagar får vi inte i honom mer än ett par skedar ;-( men vi kämpar på... Körde sedan hem igen för att tvätta lite och slappa, senare på efter middagen åkte vi ut till morlanda där pappa har sin grav och tog bort dom gamla blommorna, Wille hade satt på sig spindelmannen dräkten för han ville att morfar skulle få se den, ja det är nog inte varje dag Spindelmannen besöker kyrkogården :-) Fasiken vad jag saknar Pappa, det går inte en dag utan att jag tänker på honom.....



Jag fick ett ryck i måndags och drog till Ullared för lite shopping, Wille fick följa med och skötte sig exemplariskt, men han visste ju om att han fick välja en leksak :-) Så nu har vi köpt nya varma vinterkläder som förhoppningsvis skall hålla oss varma denna vargavinter som det spås att det skall bli... Julsakerna flödar redan på Gekås och Wille köpte två prydnadsaker han skall ha på sitt rum. Sen fuskade vi rejält köpte juleskum och tomtebloss som vi myste med när vi kom hem, ha ha ha vi e inte kloka, men mysigt och gott var det, vi älskar julen och allt som där hör till, men att börja i september e nog lite väl tidigt, men what the fuck liksom :-)

Idag åker jag förbi Mutti en sväng innan dagens APT, lite kaffe hos kära mor är alltid gott...
Imorgon e man ledig men då skall Wille till Hab för ibt träning och till ssk för att kolla vikten och blodtrycket så vi hoppas på ett bra blodtryck, vikten vet vi ju att han minskat då det syns i ansiktet, men dock inte hur mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar