torsdag 8 september 2011

Städ, städ och åter Städ!

Städat huset idag och kört den sista tvätten, när blir man av med dessa sysslor :-) typ aldrig, men idag har jag städat grundligt och hoppas att tvätten inte växer sig allt för stor under helgen! Vill faktiskt kunna ha det fint under helgen, fast att jag själv kommer att jobba.
Måste bara få säga att jag gillar mitt jobb, har härliga arbetskamrater och hjälper underbara människor, ja jag stormtrivs på mitt jobb, även om lönen är skit, men att trivas till 100% är guld värt! Så i morgon ställs klockan på 05.00 *Jihaa* jag som e så jäkla morgontrött :-) Tur att sambon jobbar eftermiddag så man inte behöver stressa iväg till dagis innan jobbet... de dagar jag måste lämna före jobbet på morgononen så känner man sig som ett utsketet sletet äpple :-) Men med lite kaffe och rix fm i bilen så hinner man vakna till liv, tar ju 1h 15min till jobbet om inte det är kö och åter kö i Tingstadstunneln, en tunnel som älskas av alla :-)

I morgon bör paketet från Ellos komma, jag har införskaffat mig ett par (förhoppningsvis) snygga stövlar med liten kilklack, man vet aldrig vad man får för vissa bilder gör vissa varor inte rättvisa, inte heller jag gör mig rättvis på bild *asg* Tänker ibland att fasiken kunde jag inte visat en bättre sida :-)
Dessa vantar har jag också beställt, så jag hoppas dom är varma nog att skrapa bilrutorna, när det väl blir dax för det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar