söndag 3 februari 2013

Ja då börjar äntligen förkyldningen ge med sig, känner mig mycket piggare och kan återgå till arbetet i morgon. I morgon förmiddag skall jag till Mvc på kontroll och Jonas skall med för första gången denna graviditet, han har ju haft oturen att han jobbat varje gång innan.

Var hos läkaren i veckan som var för att ta lite nya prover på mina dåliga värden och dom verkar ju inte ha blivit bättre, hb har sjunkit från 110 - 100 på endast 14 dagar, och b12 och järndepåerna (eventullt albuminet efter som det var lågt sist) får jag reda på nu i veckan som kommer, mitt blodtryck ligger på låga 96/48 inte konstigt att man känner sig svimmningsfärdig till och från...

Fast jag inte har varit helt hunda i vecka har jag ändå kommit i väg och fått beställt barnvagnen, en Brio Smile som även e bra för Jonas som e över 190 lång.

Blev färgen svart, då vi hade brun sist och den lila och blåa var lite för skrikiga för min smak, men kommer matcha med snygg åkpåse senare, när vi vet vad det blir för kön på bebisen. Köpte även Brio Primo bilbarnstol med bas Röd/svart och den passar även att färsta på vagnen vilket blir perfekt :-) Babyskyddet köpte vi med oss på en gång och vagnen kommer om ca 1 månad.

Lite bilder




Kan inte bli nöjdare, nu börjar jakten på en snygg och praktisk skötväska, skall föröska åka förbi ngn affär innan jobbet i morgon, men orken skall även finnas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar