lördag 23 februari 2013

Barnvagnen, skötbord m.m.

Igår vart vi i väg och fick hämtat barnvagnen, kan ju bara säga att jag älskar den, perfekt gung och lätt manövrerad. Är super nöjd.
Vi var och tittade lite i affärerna och jag gick in på hm och handlade lite flickkläder :-) Man kan ju alltid lämna tillbaka dom om nu könet skulle ändra sig tills nästa gång om ca 3 veckor.
Blev dessa söta pyjamasar, en ljusrosa kofta och ett sommars set med tunika, byxa och mössa.


Vi beslöt oss för att skita i att laga mat hemma så vi bestämde oss för att äta på Ikea och passade även på att köpa skötbord, lakan, ny madrass till spjälsängen, Billig och bra mat för 85 kr för hela familjen. jag tog barnmeny och skäms inte ett dugg för det, beställde 5 köttbullar med pommes och bea, blir ju tokmätt på det så varför beställa vuxenportion och få kasta hälften :-)
När vi kom hem var jag helt slut i kroppen, hade ont i fogarna och det kändes som att ryggen skulle gå av, blev soffliggandes hela kvällen...
I dag är det mkt bättre men känner mig helt slut och vill bara sova, men skall försöka ge mig ut på en liten promenad med Wille idag, solen lyser ju, får gå bort till tappen och handla lördags gott till mello iallafall, har tyvärr punka på bilen, men skall se om jag kan få i lite luft så att jag kan åka till Boströms istället, har en pyspunka som sambon lovat att fixa, men har haft den sedan i måndags och inget har hänt så jag blir nog illa tvungen att åka förbi bilfirman och höra om dom hinner fixa det på måndag, skall ju jobba på tisdag...

Ikväll blir det iallafall att beställa pizza till Mello, skall bli supergott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar