fredag 19 april 2013

Ja då är man i vecka 35 (34+5) och var uppe på Näl igår, på specmvc och gjorde ett TUL, Liten börjar bli stor - 6 % och närmar sig med stormsteg normalkurvan, det känns i magen att hon börjar ta mer plats och stark e hon hon trycker ifrån med fötterna och putar upp rumpan mot revbenen, inget skönt alls :-) Flödet i navelsträngen såg fint ut och läkaren kunde med all säkerhet lova att det var en tjej i magen.
Fick en sluttid för igångsättning, 5 dagar över tiden, fast jag har blivit lovad snitt om jag går över tiden pga mitt trånga bäcken, men jag hoppas ju att det kör igång tidigare och att jag skall slippa snitt.

I dag kom de fina miniconversen som jag beställde för ett tag sen, åhh dom e så fina

Dom har en annan Majmamma virkat, så himla duktig. Hon tog in en massa beställningar och tjoff så blev hon en marsmamma och ligger fortfarande inlagt på neo med sin lilla, trots detta så fixade hon alla beställningarna ändå, fast hon verkligen inte hade behövt.....

Nu blir det att hänga upp tvätten innan lets dance och popcorn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar