måndag 24 oktober 2011

Flytten bli av!

Den 1.e december bär det av till Lilla Edet, skall bli så himla skönt att få ett större och bättre hus + att Wille har en lekplats precis utanför huset, Sen att ha promenadavstånd både till affär och gym är hur härligt som helst :-) Så i december får vi lägga på ett kol och se till att få upp Julsakerna direkt så vi hinner njuta av "Julmyset", fasiken vad jag längtar... Så nu sitter man med dagisansökan och i morgon får vi meddela att vi säger upp våran dagisplats, så jag hoppas vi kan få papprerna samma dag så man kan skicka in dom till Lilla Edets kommun så fort som möjligt... Så får man hoppas att dom kan erbjuda en plats från och med december, men vill det sig illa så blir det inte en dagis plats förrens nästa år...

Förkyldningen håller på att släppa, men astman gör att förkyldningen blir 7 gånger värre, då jag har svårt med luft och hostar som en dåre...

Äntligen har det hänt lite på vågen, har loosat 1,4 kilo på en vecka, men det kan jag nog tacka förkyldningen för, då jag har svårt med att få i mig alla mål mat, eller så har jag stått på en platå sedan Augusti och att det börja släppa ifrån sig lite, det återstår och se, för jag önskar jag kunde gå ner 3 kilo till för då skulle min första siffra vara en 5:a, men jag försöker ta det med ro, för att inte bli alltför besatt, för jag erkänner att jag hela tiden tänker "bara lite till"...

Har haft en härlig helg, trottsade förkyldningen i fredags och gick ut och partade med min syrra, vi hade superroligt och det var flera år sedan vi gick ut, så det får vi allt göra om...

Hoppas ni alla haft en kanon helg. Kram

1 kommentar: