söndag 11 mars 2012

Våren kommer med stormsteg!!

Härligt med lite varmare väder :-) Har införskaffat lite nya krukor att plantera i, men jag skall vänta till slutet av månaden, så det hinner bli lite varmare ute...

Ja den där Woody dockan blev jag ju typiskt nog grundlurad på...Kom ingen, säljaren ville vänta över en månad innan hon skulle ersätta mig då tydligen bortkommen post tar en månad på sig att bli hittad...!? Säljaren ville inte ersätta ändå, men med lite hot så fick jag mina pengar tillbaka som tur var....
Köpte en annan Woody via blocket istället och för att inte bli lurad även där, så hade jag tur att min syster befann sig i samma område som säljaren bodde i och kunde köpa Woody direkt av henne...Vilken lycka Wille blev så otroligt glad :-)

Mamma mår inte så bra, har fått fraktur på axeln då hon trillat på rullgrus och hennes hjärta är svagare, hon har haft en infarkt igen, så man e ju lite orolig, min älskade mamma, jag hoppas innerligt att du tar dig igenom detta och blir bättre och får ett värdigare liv utan värkt och skit.....
Den 6.e februari åkte jag, Jonas och Wille till Thailand med vänner, så härligt och avkopplande, så nu är det nya friska tag som gäller :-) Vi var borta 3 veckor och det var faktisk skönt att komma hem, men jäklar vad vi hade det bra i värmen, man behöver det under vintern.... Sen Fyllde jag 30 år den 12.e februari och att kunna sitta ute i solen och äta och dricka gott, gjorde verkligen min dag ännu härligare...

 Wille härligt brun på White Sand Beach

 Fina blommer och tårta från familjen hemma
och vännerna som var med i Thailand, vilken överraskning :-) 

Detta är livet :-)

Loreen tog hem segern igår, såå jäkla gött! Nu har i ett kanon bidrag som har chansen att ta hem allt!!! Bästa låten på länge...

Idag blir det en promenad till centrum för att köpa födelsedagskort till min systerdotter som fyller år i morgon, älskar att promenera i detta fina vårväder, man får energi som räcker länge....


1 kommentar:

  1. Hej Lisa! Skickar en liten inbjudan, välkommen till Home styling Party Lördagen den 24 mars kl 17.00 på trollstigen 3. Hoppas du kan komma vore jättetrevligt. Mvh Jonna

    SvaraRadera